Privacybeleid

Deze pagina is het laatst aangepast op 27 Februari 2022

Wij doen er alles aan om de privé-gegevens die we van jou ontvangen, ook écht privé te houden. Jouw gegevens worden opgeslagen in een superveilige database en wij geven geen toegang aan derden voor commerciële doeleinden.
Om te zorgen dat onze service altijd helemaal in orde is, hebben we een aantal gegevens van je nodig. Hieronder lees je wat en waarom.
Om er zeker van te zijn dat PostNL jouw bestelling op tijd bij je aflevert zijn onder andere je adresgegevens nodig. Zonder je adresgegevens weet de postbode niet waar hij je pakketje af moet geven en dat is natuurlijk niet handig.
Om je bestelling te betalen geef je je betaalgegevens aan ons door. Ons betaalsysteem maakt op een veilige manier gebruik van een SSL en alle betalingen gaan via onze betalingsprovider Mollie. Zonder tussenkomst van andere partijen, want die hebben daar niets mee te maken.

Verder heb je natuurlijk altijd het recht om tegen de verwerking van persoonsgegevens bezwaar te maken en ook al heb je ons zelf toestemming gegeven om bepaalde gegevens op te slaan, je hebt altijd het recht dit weer in te trekken. Omdat databeveiliging en de privacy van onze klanten bij ons bijzonder hoog in het vaandel staan kunnen we het eigenlijk niet voorstellen, maar mocht je toch niet tevreden zijn dan heb je het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.